Verzending & Bezorging
Winkelen/Bestellingen
Om een product te kopen, moet u het eerst toevoegen aan uw winkelmandje. Zodra u de gewenste producten aan uw winkelmandje hebt toegevoegd, moet u uw contact- en facturatiegegevens invoeren. Vervolgens moet u ons alle nodige gegevens bezorgen voor de betaling van de producten. Zodra wij alle bovenstaande gegevens hebben ontvangen, krijgt u een overzichtspagina te zien. Zodra u deze aanvaardt, is uw aankoop bevestigd. De koopovereenkomst kan worden gesloten in de taal van de website waar u uw aankoop doet.
Wij aanvaarden bestellingen via online transacties (beveiligde server). Alle transacties met krediet- en debetkaarten zijn onderworpen aan de controle en de machtiging van de uitgever van de kaart. Wij aanvaarden Visa, MasterCard, Maestro, Bancontact/Mister Cash, KBC Online/CBC Online, ING Homepay, Belfius, iDEAL en PayPal. Indien uw kaartuitgever uw betaling aan ons weigert te autoriseren, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor vertraging in de verzending of voor het niet leveren van uw bestelling. Bestellingen zonder geldige betaling op naam van de geregistreerde kaarthouder worden niet aanvaard of verwerkt.
Opgelet: minderjarigen (jonger dan 18 jaar) mogen niet tot de aankoop overgaan, tenzij zij toestemming hebben van een van hun ouders of van hun wettelijke voogd
Levering/Verzending
Bestelde producten worden zo snel mogelijk geleverd in overeenstemming met de gevraagde verzendmethode. Alle verzendkosten zijn onderhevig aan verandering zonder voorafgaande kennisgeving. Wij zullen alles in het werk stellen om ervoor te zorgen dat u uw bestelling ontvangt binnen de geschatte levertijd. De maximale levertijd is 30 dagen na de dag waarop de bestelling is geplaatst. Alle goederen worden geleverd onder voorbehoud van beschikbaarheid. Als wij niet in staat zijn uw goederen binnen 30 dagen te leveren, zullen wij u onmiddellijk op de hoogte stellen en u de verwachte leverdatum mededelen. Als we niet in staat zijn om uw goederen te leveren binnen 30 dagen, kunt u de niet-geleverde bestellingen/producten op elk gewenst moment annuleren zodra u op de hoogte bent gesteld van de late levering. Als de betaling al is verricht, ontvangt u een volledige terugbetaling voor het artikel of de artikelen in kwestie. Als de door ons geleverde goederen tijdens de verzending zijn beschadigd of niet overeenkomen met de artikelen op de leveringsbon of met de door u bestelde artikelen, dient u ons hiervan op de hoogte te stellen en de artikelen binnen 7 kalenderdagen na ontvangst te retourneren. Indien wij een dergelijke kennisgeving niet ontvangen, wordt de klant geacht de artikelen te hebben aanvaard en er tevreden mee te zijn. Wij kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor gevolgschade als gevolg van te late levering of niet-levering door de door het bedrijf ingeschakelde vervoerder. Onze aansprakelijkheid in dergelijke gevallen is beperkt tot de waarde van de artikelen waarvan is aangetoond dat deze niet door de klant zijn ontvangen.